تعمیرات جاروبرقی بوش، میله، ال‌جی، سامسونگ، دوو، نف

جاروبرقی از لوازم خانگی و جزئی جدایی ناپذیر و بسیار مهم و حیاتی در هر خانه به شمار می رود. این وسیله کاربردی و فوق العاده مهم و کمک دست بانوان بوده و روزانه به نظافت و تمیزی کلیه بخش های خانه کمک شایانی می کند.

در صورت ایجاد هرگونه از کار افتادگی و یا خرابی در این وسیله کاربردی از لوازم خانگی، تعمیرات جاروبرقی را، امری فوری و ضروری می نمایند. مشکلات و حوادث متنوعی باعث از کار افتادگی جاروبرقی می شوند که، در نظر داریم در این مطلب در رابطه با این مشکلات و تعمیر و رفع آن ها صحبت نماییم.

تعمیرکالا-تعمیرات جاروبرقی

تعمیرات جاروبرقی بوش

تعمیرات جاروبرقی برند بوش جزو خدماتی است که، بایستی توسط تعمیرکاران خبره و کاربلد در این زمینه ارائه شود. استفاده از تکنولوژی و فناوری های پیشرفته در تولید جاروبرقی های برند بوش باعث شده تا تعمیر این وسیله کاربردی به یک امر کاملاً تخصصی و نیازمند به دانش فراوان تبدیل شود.

کار خبره و با سابقه در زمینه تعمیر لوازم خانگی و به ویژه جاروبرقی برند بوش بایستی از دانش کافی در زمینه عیب یابی، سرویس کردن و رفع مشکل و از کار افتادگی این وسیله برخوردار باشد. همچنین، این تعمیرکار بایستی در اولین فرصت و در اسرع وقت جهت رفع مشکلات جاروبرقی اقدام نماید.

در استفاده از ابزار و لوازم خانگی و به ویژه جاروبرقی برند بوش رعایت یک نکته بسیار مهم و کاربردی است. به یاد داشته باشید که، حتماً جاروبرقی برند بوش خود را، به صورت مرتب و دوره ای سرویس نمایید تا، از نیاز به تعمیرات جاروبرقی بی نیاز شوید.

ولیکن، در صورت پیدایش هرگونه خرابی و مشکل از کار افتادگی برای جاروبرقی های برند بوش و تماس با یک تعمیرکار با سابقه در این زمینه، وی اقدام به انجام برخی از گام های زیر و به منظور عیب یابی دستگاه می نماید تا، در صورت لزوم کار تعمیر را، شروع نماید؛

  • تکنسین ابتدا از کار کردن موتور جاروبرقی اطمینان حاصل می نماید.
  • از صحت و سالم بودن قطعاتی مانند فن برد الکترونیکی و دیود دستگاه اطمینان حاصل می کند.
  • در صورت مشاهده هرگونه صدای ناهنجار در جاروبرقی تکنسین اقدام به تعویض محفظه آن می نماید. در غیر این صورت به دنبال راهکارهای دیگر خواهد رفت.
  • در صورت وجود سوختگی در موتور، آرمیچر و یا سایر قطعه های جاروبرقی تکنسین بایستی اقدام به تعمیر و یا تغییر این قطعات و تعمیرات جاروبرقی نماید.

تعمیرات جاروبرقی میله

تعمیرات جاروبرقی جزو تعمیرات مکرر و متداول انواع جاروبرقی به شمار می رود. میله یک برند آلمانی بسیار معتبر پرطرفدار و محبوب در بین سایر برندهای لوازم خانگی می باشد. این برند اقدام به تولید و عرضه جاروبرقی تحت نام خود نیز نموده است.

با این حال ممکن است در اثر مصرف بی رویه و غیر اصولی مشکلاتی برای جاروبرقی برند میله به وجود آید. ممکن است به مرور زمان قدرت مکش جاروبرقی برند میله کاهش یابد. در این صورت بایستی اقدام به بررسی عملکرد میله خرطومی و یا تلسکوپی جاروبرقی میله نمایید.

در این میان گاهی ممکن است فیلترهای جاروبرقی شما نیز دچار کثیفی و آلودگی شده باشند که، در این صورت بایستی نسبت به تعویض و یا شستشوی این فیلترها اقدام نمایید تا، جاروبرقی برند میله قدرت خود را، مجدداً بازیابد. میله هنگام ارائه دفترچه راهنمای همراه جاروبرقی توصیه می نماید که این فیلترها را، هر ۶ ماه یک بار تعویض نمایید.

از دیگر مشکلات رایج برای جاروبرقی برند میله ایجاد صدای ناهنجار به هنگام کار کردن جاروبرقی است. در این صورت حتماً بایستی نسبت به چک کردن و کنترل نمودن موتور جاروبرقی اقدام نمایید و در صورت نیاز نسبت به تعمیرات جاروبرقی اقدام کنید.

تعمیرکالا-تعمیرات جاروبرقی

تعمیرات جاروبرقی ال جی

تعمیرات جاروبرقی برند ال جی از جمله دیگر مواردی است که، تکنسین های تعمیراتی در طول عمر کاری خود با آن روبرو می شوند. برند ال جی در تولید محصولات و لوازم خانگی برند خود به گونه ای عمل نموده که، امروزه شاهد جایگاه بالای این برند در بین سایر محصولات هستیم.

با این وجود ممکن است پس از گذشته مدت زمانی از عمر وسیله و به ویژه جاروبرقی و آغاز استهلاک جاروبرقی شاهد مشکلاتی برای این وسیله کاربردی باشیم. ممکن است به هنگام روشن کردن جاروبرقی پس از گذشت مدت زمانی حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه جاروبرقی ال جی خود به خود خاموش شود.

این حالت ممکن است در اثر وجود مشکل در ترموستات و یا موتور جاروبرقی به وجود بیاید و منجر به خاموش شدن خود به خود و اتوماتیک وار جاروبرقی شود. به هنگام روبرو شدن با مشکل خاموشی جاروبرقی پیشنهاد می شود پیش از مراجعه به تعمیرکار موارد زیر را، کنترل نمایید؛

  • از صحت عملکرد پریز برق مطمئن شوید. به این صورت که، یک وسیله برقی دیگر را، درون پریز وصل کرده و از کار کردن آن مطمئن شوید.
  • دو شاخه جاروبرقی حتماً به طور صحیح و کامل وارد پریز برق شده باشد.
  • در انتها محل اتصال لوله خرطومی به جاروبرقی را کنترل نمایید که، به طور صحیح وصل شده باشد.

در صورت انجام کلیه این مراحل و عدم روشن شدن جاروبرقی نیاز به تعمیرات جاروبرقی توسط یک تکنسین خبره و مجرب پیش می آید تا، در اسرع وقت نسبت به عیب یابی و تعمیر جاروبرقی اقدام نماید.

تعمیرات جاروبرقی سامسونگ

جاروبرقی برند سامسونگ از جمله انواع متفاوت و متنوع جاروبرقی های موجود در بازار است. این وسیله نیز از سایر انواع جاروبرقی با برندهای مختلف دیگر مستثنا نبوده و ممکن است در اثر استهلاک و مصرف بی روی دچار مشکلات و از کار افتادگی شده و منجر به تعمیرات جاروبرقی سامسونگ شود.

یکی از عمده ترین و متداول ترین مشکلاتی که، برای جاروبرقی برند سامسونگ به وجود می آید؛ مشکل تصاعد دود و بوی نامطبوع از جاروبرقی است. در صورتی که، موتور جاروبرقی دچار مشکل شده باشد تسمه آن خراب شده و یا برد الکترونیکی جاروبرقی از کار افتاده باشد؛ همگی این موارد منجر به تولید دود از دستگاه خواهد شد.

به کارگیری جاروبرقی برای مدت زمان طولانی و به صورت بی رویه نیز ممکن است منجر به پیدایش این مشکل شود. از سوی دیگر وارد شدن رطوبت به محیط و فضای داخلی دستگاه جاروبرقی از علل دیگر پیدایش دود در این وسیله می باشند.

یکی دیگر از مشکلات متداول و رایج در جاروبرقی های بلند سامسونگ خراب شدن سیم جمع کن این دستگاه است. بسیاری از افراد به هنگام خارج نمودن سیم برق از جایگاه آن سیم را، تا آخرین مرحله و آخرین حد آن خارج می کنند که، این امر منجر به وارد شدن آسیب به قطعه سیم جمع کن و نیاز به تعمیرات جاروبرقی می شود.

تعمیرکالا-تعمیرات جاروبرقی

تعمیرات جاروبرقی دوو

جاروبرقی های برند دوو از جمله محصولات پرفروش در ایران می باشند. این جاروبرقی ها به واسطه برخورداری از قیمت مناسب و مقرون به صرفه بخش اعظمی از فروش لوازم خانگی را، به خود اختصاص داده اند. همانند سایر جاروبرقی های دیگر برندها جاروبرقی های دوو نیز با مشکلاتی مواجه می شوند.

در رابطه با مشکلات متداول برای جاروبرقی های برند دوو که، منجر به تعمیرات جاروبرقی دوو می شود، می توان به سوختگی موتور، روشن نشدن جاروبرقی، از کار افتادگی ناگهانی موتور، کاهش در قدرت مکش جاروبرقی، خراب شدن بلبرینگ و یا تسمه آن، سوختگی رله، پاره شدن لوله خرطومی و کثیف شدن فیلتر اشاره کرد.

کلام پایانی

تعمیرات جاروبرقی از جمله نیازهای مهم و ضروری است که، ممکن است برای هر شهروندی و در هر زمانی رخ دهد. با توجه به اهمیت فراوان این دستگاه و عملکرد حیاتی آن در محیط خانه، به هنگام مواجه شدن با هر گونه مشکل برای این وسیله، حتما باید به یک گروه تخصصی مراجعه نمود.

کلیه تکنسین های تعمیراتی بایستی از تخصص، مهارت، دانش و صداقت کافی بهره مند باشند. تنها در این صورت است که، افراد قادر خواهند بود کلیه وسایل خود را، جهت تعمیر و عیب یابی به مرکز تعمیراتی بسپارند و از تعمیر صحیح و اصولی آن ها اطمینان کافی را، کسب نمایند.